Od poniedziałku, 17 maja nauka odbywać się będzie zgodnie z planem lekcji w ścisłym reżimie sanitarnym-według znanych ogólnie zasad:
- w klasach I-III w trybie stacjonarnym
- w klasach IV-VIII w trybie hybrydowym
|
Dzień |
Nauka stacjonarna |
Nauka na platformie TEAMS |
|
17 maja-poniedziałek |
4a,4b, 5b, 6a,6f, 7d |
6d,7b,7c,8a,8d |
|
18 maja-wtorek |
6d,7b,7c,8a,8d |
4a,4b, 5b, 6a,6f, 7d |
|
19 maja-środa |
4a,4b, 5b, 6a,6f, 7d |
6d,7b,7c,8a,8d |
|
20 maja-czwartek |
6d,7b,7c,8a,8d |
4a,4b, 5b, 6a,6f, 7d |
|
21 maja- piątek |
4a,4b, 5b, 6a,6f, 7d |
6d,7b,7c,8a,8d |
|
24 maja-poniedziałek |
6d,7b,7c,8a,8d |
4a,4b, 5b, 6a,6f, 7d |
|
25 maja-wtorek |
Egzamin ósmoklasisty |
|
|
26 maja-środa |
Egzamin ósmoklasisty |
|
|
27 maja-czwartek |
Egzamin ósmoklasisty |
|
|
28 maja-piątek |
4a,4b, 5b, 6a,6f, 7d |
6d,7b,7c,8a,8d |
Przydział sal lekcyjnych
|
klasa |
wychowawca |
sala |
|
wejście/wyjście |
|
1a |
Bazielich Lucyna |
33 |
|
główne |
|
1b |
Kałuzińska Marta |
26 |
|
główne |
|
2a |
Wojnarowska Lucyna |
27 |
|
główne |
|
2b |
Stojda Barbara |
28 |
|
główne |
|
3a |
Ślazyk Halina |
32 |
|
biblioteka |
|
3b |
Mirek Dorota |
29 |
|
plac rekreacyjny |
|
4a |
Warcholak Wiesław |
16 |
|
plac rekreacyjny |
|
4b |
Pasoń Bogumiła |
18 |
|
plac rekreacyjny |
|
5b |
Nalepa Anna |
17 |
|
plac rekreacyjny |
|
6a |
Grabek Anna |
22 |
|
główne |
|
6d |
Postawa Jadwiga |
14 |
|
biblioteka |
|
6f |
Trzop Barbara |
12 |
|
biblioteka |
|
7b |
Huza Eliza |
13 |
|
biblioteka |
|
7c |
Jasińska-Nowacka Renata |
23 |
|
główne |
|
7d |
Dzięga Urszula |
24 |
|
główne |
|
8a |
Królikowska Liliana |
17 |
|
plac rekreacyjny |
|
8d |
Gurgul Katarzyna |
18 |
|
plac rekreacyjny |
Mostki : przywóz 7.00,
odwóz 12.45 – I etap, 14.30 – II etap
Stołówka szkolna wydaje obiady tylko dla I etapu nauczania (klasy 1-3).
- Pamiętamy o zasłanianiu ust i nosa oraz dezynfekcji rąk przy wejściu do szkoły.
- Maseczki zdejmujemy po wejściu do sali lekcyjnej.
- Pamiętamy o konieczności zachowania odpowiedniego dystansu (odległości) od innych osób przebywających w szkole.
- Unikamy tworzenia się grup uczniów przed szkołą oraz przed saląprzed rozpoczęciem spotkaniaoraz po jego zakończeniu.
- Po zajęciach udajemy się tymi samymi ciągami komunikacyjnymi do wyjścia.







