Przejdź do treści

A my znowu w górach !!!

Treść

Poniedziałek, 08 Czerwiec 2009 03:06

W sobotę 6 czerwca br. raniutko, o godz. 700  członkowie Koła Krajoznawczo – Fotograficznego ponownie wyruszają na ulubione szlaki Beskidu Sądeckiego. Przed nami długa droga, ale co to dla nas wytrawnych traperów. Trasa biegła od Piwnicznej na Niemcową (1001 m n.p.m.), Kordowiec (762 m n.p.m.) do Młodowa. Pogoda do wędrówki  była wymarzona.

Na szlaku piękne krajobrazy, śpiew ptaków, szum drzew i … pusto, bo ani jednego po drodze turysty. Po prostu góry dla nas! Po drodze przechodziliśmy między innymi obok miejsca, gdzie jeszcze 50 lat temu stała szkoła opisana przez panią Marię Kownacką w książce dla dzieci pt. „Szkoła nad obłokami”.

W czasie marszu było wiele śmiechu, wiele wspólnych zdjęć, no i Kaśka, która wciąż dzwoniła do koleżanki i zdawała jej na bieżąco relacje z naszej wyprawy. Po odpoczynku na Kordowcu koła schroniska, posiłku (co mieliśmy to zjedliśmy), zeszliśmy szlakiem do Młodowa i wróciliśmy cało i zdrowo do Starego Sącza.

Członkowie wyprawy: z kl.5e – Marta Kanik, Ania Rejowska, Dominika Wójcik, Szymek Dudka, Kuba Tischner   z kl.6d – Kasia Kurowska, Ala Wójcik, Dawid Potok